Menu
Home Winkel Inspiratie Over ons Inloggen
NL / FR

Contact

Contacteer ons

Heb je een vraag over de taart, de levering of de betaling? Dan kan u ons contacteren via onderstaande gegevens.

Happy Gâteau team

Tel: +32 (0) 54 31 82 65
E-mail: happygateau@lalorraine.be

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het?

Een taart bestellen is zeer makkelijk en gebeurt zeer snel.

  1. Via de website kies, personaliseer en bestel je de taart die je wil. Bestellen kan tot 3 werkdagen op voorhand.
  2. De dag voor levering maken onze patissiers jouw taart.
  3. Je haalt de gepersonaliseerde taart af in de bakkerij van de door jou gekozen supermarkt. Vraag er naar bij de bakkerijverantwoordelijke.
  4. Betalen doe je ter plaatse aan de kassa van de supermarkt.

Is de taart vers gemaakt?

Ja, de taarten worden vers gemaakt daags voor levering. 's nachts leveren we de taarten aan de supermarkten waar je de taart de volgende morgen kan ophalen. Alle ingrediënten zijn dagvers aangeleverd in onze ateliers en de taarten zijn met de meeste zorg afgewerkt.

Waar moet ik de taart betalen?

Betalen doe je in het winkelpunt, aan de kassa van de gekozen winkel.​

Hoe wordt de taart geleverd?

De taart wordt geleverd in een transparante doos, voorzien van een etiket met alle ingrediënten.

Kan ik nog een wijziging aanbrengen na de bevestiging?

Ja, tot 3 werkdagen voor de levering kan u een wijziging aanbrengen. Wij raden u aan om in dat geval contact op te nemen met onze klantendienst via het nummer +32 (0) 54 31 82 65 of via happygateau@lalorraine.be.

Is de winkel op de hoogte van mijn bestelling?

De winkel wordt op de hoogte gebracht door een email vanuit onze klantendienst.